Hvorfor tamigo for større virksomheter?
tamigo tillater deg å ha EN felles løsning i de landene dere er representert og fremdeles opprettholde nasjonale krav til lønnseksport filen. Dette er det som gjør oss til den perfekte globale forretningspartner.
Transparent
Løsning
Integrering
Du får unik innsikt i hvordan din bedrift utvikler seg på tvers av markeder – i dag og i fremtiden.
tamigo ble skapt som en internasjonal løsning for kjeder i 2006 – det ligger i tamigos DNA.
Med en åpen og veldokumentert API kan du integrere tamigo med nesten alt.
Transparent
Du får unik innsikt i hvordan din bedrift utvikler seg på tvers av markeder – i dag og i fremtiden.
Løsning
tamigo ble skapt som en internasjonal løsning for kjeder i 2006 – det ligger i tamigos DNA.
Integrering
Med en åpen og veldokumentert API kan du integrere tamigo med nesten alt.
Hva gjør oss annerledes?
Vi tilbyr et fleksibelt standard system som tillater alle land å jobbe med den samme løsningen. Lønn derimot, kjøres i lokalt tilpassede lønnsfiler i henhold til landets spesifikke behov.
— Vår løsning er global, unik og brukervennlig
— Vi er eksperter i avanserte oppsett til lønn og arbeidstidsvarsler
— På grunn av vår API, passer løsningen vår inn i en hvilken som helst IT-arkitektur
— Vi er erfarne innen implementering av store internasjonale prosjekter
— Vi hjelper deg med Endringsledelse og Kommunikasjon
— Vi tilbyr personlig & profesjonell support på mange språk
— Vi er fullt ut kompatibel med GDPR
tamigo gir fordeler til alle
Direkte lønnseksport til et hvilket som helst lønnssystem.
tamigo kontrollerer lønnseksporten for manglende eller feil data.
Unngå feil utbetalinger og uønskede kostnader.
Sikker validering av arbeidede timer.
All lønnsinformasjon samlet i EN fil.
Administrer og del informasjon med kun ETT verktøy.
Få oversikt over ansattes kompetanser, fravær og lønn.
Opprett, lagre og del arbeidsdokumenter i tamigo.
Generer arbeidskontrakter automatisk for å spare tid og sikre sammenheng.
Få tilgang til oppdatert ansattdata når du trenger det.
Effektivisering av driften på tvers av avdelinger.
Få raskt oversikt over hvilke butikker som trenger å optimalisere driften.
Mål effektiviteten av vaktplaner / turnuser.
Ha oversikt over de enkelte operasjoner og avdelingenes utvikling.
Skap en bedre dialog med den enkelte leder.
Administrer informasjon i organisasjonen med kun ETT verktøy.
Legg til rette for bedre kommunikasjonsflyt.
Skap en transparent og tydelig bedriftskultur.
Del informasjon på tvers av roller, avdelinger og land.
All informasjon er lett tilgjengelig og lagret sikkert i skyen.
Samle KPI’er og økonomi i ETT system.
Bruk tamigos prognoseverktøy for å ta bedre strategiske beslutninger.
Kontroller lønnskostnader og- budsjetter.
Få bedre innsikt i bedriftens økonomiske situasjon.
Få tilgang til rapporter om lønnsprosenter, lønnkostnadsfordeling, produktivitet & salg.
Få en komplett oversikt over driften i din virksomhet.
Bedre oversikt over økonomiske faktorer gir mulighet for bedre beslutninger.
Øk lønnsomhet på tvers av avdelinger og land.
Tilgang til KPI’er på tvers gir tilgang til sammenligning mellom land og regioner.
Skap en mer transparent bedriftskultur.
Få det beste ut av dine ansatte.
Implementering av tamigo i din bedrift med noen få steg
Vi tar hånd om hele prosessen med å implementere tamigo. I tett samarbeid med din virksomhet, definerer vi et veikart for prosjektet basert på dine behov.
— En dedikert Prosjektleder
— Kontinuerlig prosjektoppdatering og kommunikasjon med deg som kunde
— Enkle integrasjoner
— Utvidelse, tilpasninger til standardløsning ved behov
— Rask & effektiv opplæring
tamigo tilbyr opplæring og support